Glöggen heter Blossa

Jag sitter och lyssnar på The Guess Who. Perfekt musik för mig att sjunga med i. Det är nog tur att jag övar upp rösten nu för ikväll ska jag dricka en massa glögg. Och med en massa glögg i halsen är det bäst att ha en upptränad röst. Säger vi.

Izabelle har glöggkalas i Jönköping och jag har bakat muffins som jag tänkte bidra lite till feststämningen med. Apelsinchokladmuffins. De brukar bli bra vanligtvis. Hoppas att de är okej nu för jag har inte provsmakat dem. Pinsamt att bjuda på något som smakar räva... Men nej, de luktar gott i alla fall.

Sen bär det av hem till Skövde igen, bara för att åka tillbaka till Jönköping tidigt imorrnbitti. Vad gör man inte för att få sova på sin ergonomiska kudde liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0