Update: helgen

Så var insparken slut för i år, tidigare än beräknat. Den fick ett drastiskt avslut och åtminstone jag har fått upp ögonen för hur snabbt livet kan vända. Det blev en tragisk start på terminen.
Men, innan hade jag världens roligaste inspark. Vilka veckor. Hade gärna gjort om det nästa år om det inte hade varit för det att skolarbetet ju faktiskt blir lidande.

So, jag har seminarium imorrn. Arbetet inför det har väl gått sådär, med tanke på att alla fyra i gruppen varit chockade och inte riktigt kunnat koncentrera oss. Fast det har väl varit likadant för alla. Det var i alla fall skönt att det var matfestival hemma i helgen så att tankarna kunde riktas åt ett anant håll. Hade världens mysigaste dag igår då jag åkte in till festivalen med mor och far. Vi åt en massa gott och när Erik sedan slutade jobbet joinade han oss. Vid halv tio gick Erik och jag hem och spelade TV-spel istället för att gå ut bland trängsel och fulla människor. Det var skönt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad hände?

2009-09-01 @ 00:57:49
Postat av: Fröken Frispel

Vilka TV-spel spelade ni? host host =)

2009-09-04 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0