Up to my ears

Idag hoppar jag föreläsningen. Jag har varit jätteupptagen i helgen med diverse födelsedagar och grejer som jag prioriterade framför pluggande. Mitt fel såklart... men ändå. Så idag har jag ett ton med arbete att få klart, papper att skriva ut och grejer att hålla reda på. Jag har fått skriva en lista så att jag inte ska glömma något.
    Föreläsningen var dessutom 1,5 timme. Jag skulle vara borta mellan 10.10 - 16.30 för det.. då kändes det faktiskt mer effektivt att stanna hemma trots att det är sista föreläsningen innan tentan.

Jag har i alla fall gett mig själv en morot, eller ja, motivation. Om jag fixar allting jag ska lämna in och hålla på med och dessutom klarar tentan så ska jag köpa mig dessa underbara skönheter som bara skriker CECIIIILIIIIAAAAAAAAA!



Kommentarer
Postat av: Erik

snyggasomfan.

2009-04-27 @ 22:46:17
Postat av: Lotta

HållermeErik! ;)

2009-05-01 @ 01:33:20
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0