Tigern är ett majsigt djur

Jag sitter här vid datorn, som fungerar för en gångs skull! Kom hem från stan för en stund sedan. Jag var på systemet och köpte ut vin åt min far, den latmasken!

Egentligen borde jag kolla på mina internet-föreläsningar men jag kan inte. Min läkare ska ringa mig senare idag och jag är lite nervös. Jag skulle fått provsvar om mina lungor för tre veckor sedan men eftersom de fortfarande inte kommit så kontaktade jag lungmottagningen häromdagen. Sjuksköterskan jag fick prata med visste inte varför det tog sån tid och gav mig då en telefontid idag.
    Istället sitter jag och lyssnar på Trazan & Banarne och kikar på klipp med dem på YouTube. Smakprov: (Namnet på låten enligt videon är helt fel så jag skrev en kommentar och rättade så att den som lagt upp videon kan ändra.. å så stavade jag knepigt och skrev "och" istället för "om" och klantade mig. Skit samma, titeln blev rätt!)


Kommentarer
Postat av: Mats

Och jag ändrade. Tack.

2009-05-02 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0