Snabb uppdatering skulle det bli ja...

Jag bloggar inte så mycket just nu. Jag inte inne på facebook, lägger inte upp bilder på bilddagboken för jag tar inga bilder. Det är bara skola, skola, skola. Det finns en person som jag planerade att ringa idag för att fråga om vi kunde leka, sen tittade jag på mitt schema och insåg att det fick vänta ett par veckor. Från och med tisdag är det skola varje dag fram till tentan som gäller. Vissa dagar åtta till halv fem. Okej, fast jag måste gå upp typ halv fem. Flera dagar på raken... och kommer hem sen vid sju ungefär. Vill inte. (men det är okej, det går.)
    Jag ligger efter i litteraturläsandet och nätkursen har jag inte kunnat ägna mig åt så mycket som jag velat eftersom min dator gick sönder mitt under påskhelgen. Skitkul. Verkligen.

Så nu sitter jag här, känner mig trött och efterbliven eftersom metodkursen övergår mitt förstånd. Det fastnar inte. Jag fattar inte. Å det jag förstår fattar jag inte hur eller varför jag ska använda. Fy fan. 

Jag ska gå å lägga mig nu. Imorrn ska jag plöja igenom en massa nätföreläsningar. Tyvärr kan jag inte se för länge på videorna eftersom den här datorn är en bärbar Mac (underbar skapelse iof) som efter ett tag blir fruktansvärt varm och protesterar såpass högljutt att jag blir nervös.

Tentan ska göras online via vår internetportal. Det kommer gå galant. Inte. Men jag är inte bitter. Det kunde vara värre faktiskt.

Britta, ska vi leka någon dag när allt detta jäkla skit har lagt sig? 

Farmor sa faktiskt till mig i telefon idag att hon tyckte det var roligt att prata med mig för att jag var så glad och positiv! Å hör sen!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag tycker du ska hälsa på mig nån gång! Vore trevligt iallafall... Trots all skola.

2009-04-18 @ 04:47:49
Postat av: Nymphaea

Javisst :) Jag TROR att när metodkursen är över och vi ska börja skriva på vår B-uppsats kommer vi att kunna styra tiden mycket själva, på både gott och ont. Det kommer vara mest hemarbete och tre träffar med vår handledare. Eftersom jag ska skriva min uppsats med en annan rydsbo så kommer jag kunna vara kvar i Skövde de flesta dagarna. Fika och karaoke-kväll? Det är du ju expert på nu... Haha!

2009-04-18 @ 17:06:58
URL: http://nymphaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0