Glad fast besviken

Jag klarade tentan på första försöket! Fast det var tydligen en massa krångel med felräkningar och grejer men jag försöker att inte tänka på det utan fokusera på.. våren. Vårt reviderade PM vi skulle ha inne idag är skickat så kursen är klar!

Så då var det skorna då, som jag verkligen tycker att jag förtjänar... Jag loggade in på den enda sida där de fortfarande fanns kvar i min storlek och... så var de slut där också. Det finns för stora och det finns för små. Så jäkla typiskt. Jag mailade till och med till sidan men fick som svar att de hade haft kontakt med Converse och försökt få in fler men utan resultat. Darn. Så nu har jag köpt hårfärg istället.

Om någon skulle råka komma över ett par sådana skor i stl 4,5 eller 5, KÖP DOM TILL MIG! Jag betalar fan med ränta i så fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

from=R40&trksid=p4634.m38.l1313&nkw=converse+union+jack&sacat=See-All-Categories" rel="nofollow">http://shop.ebay.com/?from=R40&trksid=p4634.m38.l1313&nkw=converse+union+jack&sacat=See-All-Categories

2009-04-29 @ 22:28:45
Postat av: .

from=R40&trksid=p4634.m38.l1313&nkw=converse+union+jack&sacat=See-All-Categories" rel="nofollow">http://shop.ebay.com/?from=R40&trksid=p4634.m38.l1313&nkw=converse+union+jack&sacat=See-All-Categories

2009-04-29 @ 22:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0