Eh, sorry

Okej, här var det lika många nya inlägg som det kommerr fanmail från mig i Christer Sjögrens brevlåda varje dag. Men andra ord - inga! Jag har varit väldigt dålig på att vara aktiv på internet över huvud taget. Om sanningen ska fram så har jag tröttnat på alla cybersociala saker.. De känns inte så sociala längre. Men...

Idag åkte jag till stan. Insåg att jag hade glömt mitt 30-kort. Fick punga ut med 25 kr. Det sved. Väl på bussen sen tittade jag i min plånbok. Där hade jag mitt rabattkort, jag hade inte behövt lägga ut massa pengar. Klantigt.
    Sen mötte jag i alla fall mor och vi gick och käkade på Presto. Vi hade aldrig varit där förut men det var riktigt bra faktiskt.. fast dyrt. Vi satt där i över en timme och tjyvlyssnade stundtals på Kalle Kindbom och hans lunchsällskap. Det var en knepig och högljudd konversation, det gick liksom inte att undgå att höra den.
    Promenad till BC sen. Det var så jäkla gött väder. Vid Gustav Adolfsgatan tutade en kommun-bil på oss och vi vinkade. Sen fick jag ett sms från Erik som talade om att han sett vå snygga brudar på den gatan. Jag undrade vilka.
    Fika. Promenad. Buss. Hem. Fajt med Yoko. Tomb Raider III (som för en gångs skull fungerade direkt!), läsa, fatta nada av vad jag ska göra med det jag läser, åka till Erik och måla i photoshop hur jag tycker att sovrummet ska se ut. Sova! Godnatt!

PS. Jag åt min första Magnum för i år igår. Fast det var kallt... så jag gick hem med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0