Rött är sött



Japp, och där har vi håret. Do you like it? I do. Det blev rött igen efter ett och ett halvt års uppehåll. Det känns ganska skönt. Det var dags igen. Jag kände mig så jäkla tråkig i det där andra knepiga. Det var fint.. men kanske på någon annan.
    Carro hjälpte mig. Innan hade hon blekt håret på Anna. Sen blev det lite färg över. Den hade vi i Annas hår. Eftersom hennes var blekt innan blev det mer kopparfärgat.. det var jäkligt snyggt faktiskt.

Idag smet vi med tolvtåget när vi skulle åka hem från skolan. Ska göra det imorrn också tror jag. Det är lätt värt att gå tio minuter tidigare bara för att hinna med det tåget!

Kommentarer
Postat av: npokmop

alltid rött, alltid rätt!

2008-09-24 @ 21:04:46
Postat av: Fröken Puma

Din galna parkeringvakt!!



Det är nästan så man vill ta körtkort, skaffa en liten söt Peugeot 107, och parkera på sniskan, i hopp om att få smisk.



Dom sex P:ena. Pass, pesetas, p-piller, Peugeot, parkeringsvakt och pisk. Och prit!!

2008-09-25 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0