Överöst med kommunikation

Jag är i början av min utbildning. Vi borde knappt ha startat. MEN. Jag sitter med arbete upp till öronen.. och det är inte så att jag inte gjort nånting, för det har jag. Det är bara.. så mycket. Dessutom har vi tenta den nittonde. REDAN! Ingen har fått kåravin för att betala in kåravgiften. Så ingen har fått kårleg. Är man inte medlem i studentkåren får man inte skriva nån tenta. Vi fattar inget. Vad är det här!?
    För det mesta är jag i Jönköping. Då är jag där hela dagen. 8-17. Åker hemmifrån kl sex på morgonen och kommer hem sju - halv åtta . Bah. När jag inte är i Jönköping eller sitter med näsan i dataskärmen är jag hos Erik. Älsk. Jävlar vad vardagen blir mycket lättare.. trots att vi båda varit vrålförkylda det sista nu. I omgångar, som tur är. Det är lättare att hålla ångan och humöret uppe när man har bra saker att tänka på.


Kommentarer
Postat av: b

den där kåren-avin kommer inte förrän i mitten av oktober typ om man har tur. vrålkasst.

2008-09-05 @ 20:59:50
URL: http://dunaway.blogg.se/
Postat av: Nymphaea

Men jäklarns! Hur går det då när man ska skriva tenta? Fungerar passerkortet?

Förra hösten då jag pluggade i Skövde så betalade jag in kåravgiften samma vecka som skolan startade. Jag trodde att det skulle vara likadant i Jönköping men.. icke.

2008-09-05 @ 23:26:05
Postat av: b

vet faktiskt inte. men det är ju ingen som har fått den så de kommer väl på nån lösning. mm. ganska dåligt av hj faktiskt.

2008-09-06 @ 10:15:43
URL: http://dunaway.blogg.se/
Postat av: Nymphaea

Man tycker det. Vi läser ändå kommunikation och jag har aldrig någonsin varit med om att kommunikationen varit så dålig! Haha.

Alla var jätteoroliga tills folk insåg att "Aha, ingen annan har betalat heller. Phew.."

2008-09-06 @ 11:39:25
Postat av: Fadder Elin ;)

så kul att jag hittade in hit :D



Du kan betala kåravgiften nere på studenternas hus annars.. Men de är inte så petiga med studentkortet på första tentan.. ID-kort är viktigare.. Vi hade våran första tenta för året i fredags.. Jobbigt..



Kramar/ Fadder Elin ;)

2008-09-15 @ 22:04:46
URL: http://www.elingustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0