Oh Lara!



Man kan boka Tomb Raider Underworld på Ginza.se redan.
    Jag tror att jag ska göra det... fast jag är rädd att jag kommer längta ännu mer när jag vet att jag har ett exemplar. Det är ändå drygt två månader kvar tills det släpps! En positiv sak är att PS2-spelen börjar bli lite nedvärderade så de blir betydligt billigare än de varit förut (det kanske inte låter så positivt förresten). 319 spänn för ett nytt PS2-spel som jag gått å längtat efter i över ett år.. det är inte illa.
    Det dumma är väl att man antagligen får uppgradera sig till en PS3 till slut.. men absolut inte än. No sir!

Kommentarer
Postat av: Fröken Puma

Fast 319kr + frakt är ju svindyrt för PS2-versionen?



Megastore tar 269kr + frakt, och om du använder fraktfrikoden invau08 som gäller fr.o.m idag t.o.m nu på söndag, så blir det just 269kr totalt.



http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=2041735

2008-09-18 @ 16:05:12
Postat av: Fröken Puma

..sen om man har möjlighet att hämta ut grejerna från Megastore i Stockholm, så kan man slippa grundfrakten på 33kr, och då blir det fraktfritt, + minus kostnaden för frakten, vilket blir 236kr för TR: U..



När ska du lära dig, att alltid kolla eventuella köp med mig!?



Och har du beställt något för 1 krona hos CDON denna veckan?



http://cdon.se/start/ny%c3%b6ppning/

2008-09-18 @ 16:40:31
Postat av: Nymphaea

Jag har inte möjlighet att åka upp till Sthlm och hämta ut spelet, för då skulle det verkligen bli ett dyrt spel! Haha.

Å, nej jag har inte det men jag funderade på att införskaffa mig första Piratesfilmen eftersom det är den enda jag inte har, vilket är synd eftersom det är den bästa.



Men om jag bokar TR:U från Megastore med fraktfritt bös, när betalar man? För själva spelet kommer ju inte förrän i november. Äh. Jag är inte så haj på detta. Har aldrig beställt därifrån.



(Däremot var skivorna jag beställde från Ginza billiga och två av dem var på extrapris för tillfället. Duktig jag.)

2008-09-18 @ 17:37:06
Postat av: Fröken Puma

Betalar man med kreditkort hos Megastore så dras beloppet när man lägger beställningen.



Men priset kan höjas tills releasen, så vill du ha det priset som står nu, så får du förboka och betala nu.



Ja du får fundera vidare, en krona är ju trots allt en krona, och inget man ska förhasta sig med.



Jag köpte Die Hard 4.0, X-Men 3 och The Prestige för 3kr. Dom där tunna slimline-fodralen som Pirates kom i, ogillar jag.

2008-09-18 @ 18:09:11
Postat av: Lotta

Nää jag tycker de ska fortsätta med PS2an... vill inte ha nåt PS3! Ska pangpanga nån dag snart? ;)

2008-09-18 @ 22:54:41
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Fröken Puma

Detta kanske är något för dig?



http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=1601856

2008-09-20 @ 10:32:41
Postat av: Nymphaea

Fröken Puma: Jag tror att jag ska boka TR:U imorgon när jag kommer hem.. så jag ahr tillgång till betalning och grejer. Tack.

Och den där stonesfilmen, jag har sett den, de visade den på SVT för nått år sen lite drygt. Det var faktiskt inte så mycket å ha.. jag hade förväntat mig mer. Kan vara därför den är så billig. Fast man får ju se pojkarna.. och det betalar jag gärna 39 kr för.. hmm. Ska fundera.



Lotta: JO DET SKA VI! Måndag kanske?

2008-09-20 @ 18:22:44
Postat av: Fröken Puma

"Filmen" som i singular? Det är tre olika dokumentär-filmer alltså, på tre skivor.

2008-09-20 @ 19:00:21
Postat av: Nymphaea

Jo men den jag tänker på har de visat på SVT. Den kom sedan ut på DVD med det omslaget och det namnet som är på den produkten.

Det handlar om inspelningen och allting runt Sympathy for the Devil..

2008-09-21 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0