Oh Lara! 2



Jag gjorde det. Jag bokade. Den är min. Om typ.. två månader. MINE!
    Fast, jag har tur som har Fröken Puma <3. Det blev inte Ginza som fick min bokning utan Megastore. Fick spelet 50 spänn billigare helt plötsligt. Så, nu sitter jag här och tittar på bilder och längtar.

Jag är hemma hos föräldrarna för tillfället. Har inte varit hemma mer än en timme sedan i torsdags (då de inte var hemma) och jag kände att jag kanske borde umgås med dem lite. Så jag åkte hem. Ingen hemma. Nej, de är ute och åker lite för att se sig om. Så nu sitter jag här själv och funderar på att åka hem till Erik snart igen.
    Tentan i fredags då? Kuktentan? Hur gick den? Jag vill helst inte prata om den. Jag ville bara riva sönder den. Förstod inte de två första frågorna på andra delen (och det var bara fyra frågor). Jag blev arg, skrev nått nonsens och gick därifrån. Sen visade det sig att inte en jävel hade förstått vad första frågan handlade om och alla hade skrivit olika saker. Andra frågan hade vissa trott att de förstod men när de väl började prata med folk efteråt blev alla jätteosäkra igen. Alla hade tolkat den olika: Det kan nämligen vart ett stavfel med i frågan, jag tolkade det som det stod men vissa hade inte ens sett den extra bokstaven som KANSKE INTE SKULLE VART DÄR. Jävla skittenta.

Helgen i helhet:
Fredag: Inflyttningsfest hos Joni och Jesper
Lördag: Inflyttningsfest hos Carro
Söndag: Dega och kika på Eriks trehundrasjuttio miljoner bilder. Vi ska välja ut några till en portfolio för grabben. Kommer nog inte alls ta ett par år att gå igenom alla. Haha! :)

Kommentarer
Postat av: erik

en ps3 till nya tooomb rejder vore inte fel... haha.

2008-09-21 @ 18:44:37
Postat av: Nymphaea

Shutuuup

Om du vinner på lotto så kanske..

2008-09-21 @ 18:50:42
Postat av: Fröken Puma

Du kanske räknar lite illa..? Besparingen jämfört med Ginza blev 79kr, förutsatt att du använde fraktfrikoden hos Megastore.

2008-09-21 @ 22:09:27
Postat av: Nymphaea

Jag använde fraktfrikoden. Jag räknade mest enbart spelets kostnad. Men okej. 79 kronor. Jag ger mig :)

2008-09-21 @ 23:50:31
Postat av: Fröken Puma

Jag ger mig? Frågan är väl vad du ger mig!!



Gimme gimme gimme!!!

2008-09-22 @ 05:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0