Min granne Totoro

Erik kom hem till mig ikväll och bråkade med bitchen. Ja, Yoko alltså. Sen bråkade jag också med henne. Samtidigt. Tjejen fick beslutsångest.
    Vi lämnade Yoko och placerade oss i min soffa för att kika på Min granne Totoro. Vad den är bra! Haha. Jag har tjatat om den tidigare här i min blogg men.. ändå. Jag har bara lånat den av Joni så nu är det väl snart dags att lämna tillbaka den antar jag! :P Skön hemmakväll. Chips och vindruvor. En kille att pussa på. Bäst. (Det hade iof inte varit helt fel att ha en egen stor Totoro att kramas med men.. Erik går bra han med.)


Älskaren!

Kommentarer
Postat av: erik

fin film. mycket. "woot?synsjag?"-scenen är bäst.

2008-09-29 @ 00:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0