Home schoolin'



Jag har precis varit på föreläsning. Hemma! Gött som fasen. Jag vet inte varför men läraren kanske inte hade tid för en vanlig föreläsning Vi fick i alla fall reda på, för någon vecka sedan, att vi skulle ha föreläsning på distans via internet. De flesta som läser MKV i Jönköping bor ju även där. Men jag som pendlar en jävla massa mil (tar många värdefulla timmar från studietiden med transportsträckor och en himla massa väntetid) tyckte att detta var helt underbart. Jag tog mig en liten sovmorgon, åt frukost medans jag tittade Star Trek (det var längesen.. Eriks teve vill inte visa 6an för mig..) och sedan gick jag till datorn. Gött att kunna pausa närsomhelst och anteckna. Jag vill alltid pausa föreläsaren i skolan men det verkar inte gå. Det har inte fungerat hittills i alla fall.
    Nu ska jag skriva ett telegram som ska spelas in på film imorgon. Vi ska testa på att vara nyhetsuppläsare. Kan bli spännande. Dessutom har jag kommit på att jag vill byta inriktning inför år två. Äh.. det är ett tag kvar. Jag ska suga på beslutet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0