Godmorgon lördag

Jag vaknade på fel sida idag. Jag somnade nog på fel sida igår också tror jag. Med kläder på å allt. Inga borstade tänder, ingenting. Vaknade klockan sex i morse av att jag försökte krångla av mig byxorna. Känner mig sur och vresig. Har gjort det sedan igår. Egentligen har jag ingen riktig anledning till att vara det. Jävla.. inte vet jag.
    Så jag är nog inget trevligt sällskap idag.

Jag vill supa.

------------------

Dessutom har särskrivningarna gått för långt. Jag vill slå på folk som inte fattar hur man ska skriva. Vad är det för fel på människor!? Jag läste nyss en sak. En tjej jag kände.. men inte hurrar speciellt mycket för. Hon hurrar väl inte direkt för mig heller så det är ömsesidigt. Hon hade i alla fall stavat "ettårsåldern" som "ett års ålden" (japp, även "åldern" var felstavat). Alltså. Jag blir trött. Min hjärna gör ont.
    Å här har folk gått i skola i MINST tio år, bara på grundskolan! Tre år på gymnasiet. Ibland även flera år på eftergymnasiala utbildningar. (Syftar inte på henne nu utan på alla människor i Sverige) Ändå kan folk inte skriva ordentligt.

En brun hårig sjuk sköterska?
Lever pastejen?

Jag bara väntar på att de där exemplen ska komma.

Kommentarer
Postat av: b

det är bara att kika en stund på blicket så ser man hur väl sverige stavar. halleluja!

2008-09-07 @ 08:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0