Födelsedagsfika

Okej, jag fyller inte år idag. Jag fyller imorrn. Fast det är måndag imorrn och alla jobbar och jag är borta mellan 10.10 och 17.10 trots att jag bara har föreläsning 13.00 - 15.00. (Nej nej, jag är verkligen inte bitter alls.) Men i alla fall. Folk var hemma hos mig idag och käkade smörgåstårta och grejer.
    Det var andra gången jag träffade brorsdotter Filippa. Vad hon hade vuxit! Nu var hon som en nyfödd unge ska vara.. trots att hon fyller två månader imorgon. Jag lekte med Alexander så han tjöt av skratt, tjöt av gråt, blev ledsen, sur och sen jätteglad igen. Underlig typ det där. Som tur är så går allt ont bort bara man blåser på det. Skönt. Jag önskar att jag kunde blåsa bort min mensverk men det fungerar inte.
    Min bror hade köpt Singstar till mig. Det var nog på tiden. Stackars mina grannar. Fast, jag har ju några grannar som nog gärna är med och spelar! Haha. Jag glömmer aldrig då mina föräldrar verkligen kämpade med Svenska schlagerhits och fick statusen "tondöv" båda två! Så jäkla roligt.
    Erik. Erik. Erik. Han hade köpt Dr Martens i röd lack till mig. Helt galet. Helt galet! Jag har på mig dem nu. Mmmh.. gilla. Jag som hade tänkt köpa en disktrasa till honom när han fyller år om ett par veckor. Jag får tänka om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0