En hel arbetsdag va!?

Värdelöst! Helt jäkla värdelöst!!
Hela denna veckan har jag föreläsning mellan 10.00 - 12.00. "Gött", tänker ni. Visst, det hade jag också tänkt. Allting är jättebra förutom det faktum att jag får åka hemifrån 07.20 för att hinna med tåget mot Jönköping 07.54. Jag kommer fram klockan nio och får vänta en timme på skolan innan föreläsningen börjar. Sen slutar vi klockan tolv och då går tåget. Nästa går klockan två. Kommer till skövde strax efter tre. Kommer hem tjugo i fyra.
    Detta innebär att jag är borta i ÅTTA TIMMAR OCH TJUGO MINUTER!
Hela jävla dagen går åt till en föreläsning som är två timmar lång! I fucking hate living in Skövde ibland. Jävla skit skit skit. Jag är jäkligt sur nu. Tänk vad jag skulle kunna göra med de sex timmarna som bara försvinner. Det är inte så kul att plugga på tåget och jag koncentrerar mig mycket bättre om jag är ensam hemma och slipper allt folk runtom i skolan. Ursch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0