Det här trodde du inte på Hertig Johans torg 2003



Den där bilden tog Erik på 100-årsfesten. Det är snart ett år sedan. Jösses. (Jag ser dessutom så härligt full ut men jag tror att den största anledningen till det är att jag tittar ner in i min gamla kära kamera...)
    Time flies when you're having fun. Jag är så lycklig just nu. Med det mesta. Det är ovanligt för att komma från mig. Jag mest klagar, suckar, är förbannad och har mig. Inte nu. Inte för tillfället. Det mesta känns bra. (Förutom det jag skrev i mitt vredesinlägg för några dagar sedan...) Till och med föreläsningarna i skolan är intressanta trots lärarens sömn-förstärkande sätt att föreläsa. Ni som hade Lennart med mig på gymnasiet vet vad jag menar. Skit samma. Jag är glad. Jag har hittat hem. Känns det som just nu. Mitt i natten. Klockan är tre och jag borde allvarligt fundera på att gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0