Da Doo Ron Ron



Rysning.
    Alltså, jag kan inte sluta titta på den här videon. Sägs vara första låten någonsin som producerades med Phil Spectors "wall of sound". Jag förstår att inga som läser min blogg bryr sig om denna historiska milstolpe det minsta men det skiter jag fullständigt i. Detta är magnifikt. Åh så bra. HÖJ VOLYMEN!

(Cher är förresten med och körar på den här inspelningen och det sägs att det ska höras ganska tydligt om man lyssnar noga men.. öh.. jag hör ingen Cher och jag har lyssnat på denna låten en miljon gånger. Kanske behöver lyssna en miljon till.)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du får gärna komma hit och prova den ifall du vill ha den. Och kommer du med en gång kan du få lite sallad också. ;) Eller så kan jag bjuda dig på sallad en annan dag när du kommer hit och inspekterar min nya boning. Förresten tror jag int det blir nåt den 27e utan den 4e oktober isf istället. Bara så du vet!

2008-09-13 @ 12:34:55
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0