You Got the Silver



Ingen behöver titta på den här videon. Speciellt inte Britta som förklarat att hon aldrig kikar på videor på andras bloggar men hon får mer än gärna kolla om hon vill! :P Jag har mest lagt upp den för mitt eget välbefinnande. Det är min blogg, jag lägger upp vad jag vill! (Arg-treåring-röst)
    Jo. Det är Keith Richards huneygubben. Han sjunger en av mina absoluta favoritlåtar med älsklingspojkarna. Det var under denna låt som jag i augusti förra året stod och snörvlade in i Lottas hår på Ullevi. Det var bara såå fint. Det här är nästan lika fint. Det fantastiska är att han ser ut som att han legat död och ruttnat i en öken i en vecka och låter som att han verkligen inte egentligen skulle ta en enda ton rätt. Dessutom lyckas han med konststycket att på en och samma gång sjunga, röka(!) och faktiskt se grymt auktoritär-häftig ut! He's the man. Den ultimata rockstjärnan. Jag tvekar inte. Det gör inte Johnny Depp heller...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaa den är fiin! Fast jag föredrar Angie! ;)

2008-10-10 @ 00:34:19
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0