Tentan är klar och det känns bra!

Tenta igår. Jag tror det gick bra. Absolut inte VG, då hade jag fått sitta kvar längre och tänka. Jag ville bara där ifrån. Det som känns bäst är att denna gången förstod jag i alla fall alla frågorna (dubbelt så många som på förra tentan.. och den klarade jag ju ändå). Jag satsar på att klara dem.. inte mer. Jag ska INTE köra slut på mig igen som jag gjorde på gymnasiet. Nånting måste det väl ha lärt mig.

Jag skulle baka idag. Jag har inte kommit igång än.. å nu är det ganska sent så jag orkar nog inte köra igång. Vi håller på att göra om köket så det finns ingenting där. Det är skittråkigt där inne just nu. Vi har inte ens radio. Stackars Yoko som bor där..

Jag hade en fin konversation i natt. Eller, det var väl mer några fina ord, reda ut saker, berätta saker. Det var fint i alla fall.
    Cicci glad just nu.

Kommentarer
Postat av: he Master

Grattis..alltid kul nä rman klarar en tenta, fö rdet är en mindre och ett steg framåt.

2008-10-27 @ 01:35:46
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0