She's back, the girl behind the I-love-Mick-Jagger-syndrome in Skövde

Bloggtorka? Bloggpaus?
    Kanske har Cicci lapat efter BlondinBella eftersom hon med hela sitt hjärta önskar att hon vore som henne? Gå med i MUF, blondera håret, förstora läpparna, köpa lördagsgodis för flera hundra kronor och bete sig allmänt egocentriskt?
    Nej nej, ni kan vara lugna. Cicci har bara inte haft så mycket tid att hon orkat sätta ner sin fluffiga rumpa och plita ner några ord här. Illa. Det som började ta sig igen efter senaste uppehållet.

Så, här är jag igen. Med ett glas vin brevid mig och Deep Purple i högtalarna. För tillfället. Är hos Erik och här finns inte mycket bra musik att tillgå. Jag får lyssna på min egen lastfm-radio för att få nått tillfredställelse! I can't get no satisfaction, som min älskade man sjöng en gång i tiden. Nej ärligt, Erik har allt lite bra saker på datorn han med men mestadels antagligen sånt han laddat ner för att se vad det är som den dära Cicci tycker är så bra egentligen.
    Vinet då? Jag sitter här ensam. Erik och hans far är ute på stan och dricker öl. (Efter en lång överläggning kom jag och Joni fram till att de nog istället är på Vatra och skakar rumpa. Joni började fantisera om att folk skulle tro att deras dans skulle få folk att tro att de var älskare. Eriks pappa är egentligen hans sugar daddy... Nej nu får jag sluta. Jag kommer få sova i trapphuset inatt annars...) Jag tänkte kila bort till Caroline en stund eftersom hon fyller år. Har ingen present eller så men en kram och ett grattis kan ju få vem som helst på bra humör. Problemet är att jag inte får tag på henne. Jag kanske möts av ett "Nej, stopp där. Gå härifrån jävla bitch!" Jag tror inte det men man vet ju aldrig! ;)

Om någon har tänkt springa en tur på stan ikväll, hör av er. Jag är tillgänglig. Och hungrig. Ett knäckebröd skulle sitta fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0