Pluggfri helg. Underbart.


Angelina Jolie
ni ser det va?

Okej, en hel helg utan ett ord att läsa. Det kändes lika konstigt som förra gången. Fredagen blev utan någon bakning. Jag åkte till Lotta istället och gjorde ett tappert försök att slinga hennes hår (delvis med en gaffel!) men resultatet var knappt synligt. Dum färg.
    Lördagen spenderade jag med Carro. Vi färgade hår igen. Jag blev mycket nöjd med resultatet. Senare åkte vi hem till henne och började sippa på en vinflaska. Vi letade fest och hittade en maskerad i Havstena vi begav oss till. Rökigt, stökigt, mycket folk och framförallt - kladdigt golv! Men det var kul. Nya människor är alltid trevligt. Vid tolv tröttnade vi och begav oss ner till stan men gick inte in någon annanstans än på McDonalds. 100 spänn för att vara inne någonstans i knappa två timmar. Nä. Efter en stund slöt Petro upp med oss och jag lämnade sällskapet efter en stund för att gå å sova. Jag var ganska nöjd med kvällen även om den inte blev helt storslagen.
    Söndagen ville att jag skulle vara sjuk. vaknade med ett sågverk i halsen och en rinnande näsa. Jag hade lovat Erik att hjälpa honom med att färga hans hår också men jag insåg snart att det inte gick. Det blev brunch och Bondfilm istället innan jag åkte hem.

Så idag har jag varit hemma från kursintroduktionen. Det känns jäkligt surt men.. det hade inte gått. Hoppas jag orkar med grupparbetet imorrn. Jag MÅSTE ju gå på det, det är det värsta. Å så har Carro födelsedagsfika imorrn. Kanske borde klippa bort näsan? Det hjälper nog. Bara jag sparar den så jag kan limma tillbaka den..

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha... carro ser så ledsen ut! xD och du ser mest drogad ut tror jag... eller har angelina jolie lugg ? :P

2008-10-27 @ 22:14:21
Postat av: nymphaea

meh! jag tycker det är slående likt alltså.. och ja, i lördags hade hon det... :P

2008-10-27 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0