From Russia With Love I Fly to You

Jag har suttit en stund nu och spelat From Russia With Love, James Bond-spelet som kom ut för ett par år sedan. Anledningen till att jag köpte det var för att en 76-årig Sean Connery faktiskt gjorde rösten till sin karaktär i spelet, som han spelade när han var 33. Spelet är snyggt och följer filmens historia riktigt bra. MEN. Det går inte ut på något annat än att skjuta, skjuta och skjuta. Jag förstår inte. Jag springer runt med pekfingret intryckt på skjuta-knappen hela tiden. Det går liksom ut på att bara döda så många som möjligt. Jag tycker inte det är kul.
    Jag har läst runt på lite bloggar där folk har recenserat spelet och förvånansvärt många skriver att det är det bästa Bond-spelet de spelat någonsin och att de varvat spelet massa gånger och att det är skitspännande och grejer. Vafan? Näe.. Jag vill ha utmaningar. Utmaningar som inte går ut på att ta död på 40 personer under 12 minuter eller eliminera tågets tre maskingevär samtidigt som du blir beskjuten av tre gevärsmän med skydd framför sig. Äh, jag ger upp. Det var roligt att lyssna på dig älskling men ursch ett sånt kasst spel. Cicci ledsen.



Guuud han är snygg till och med i tevespelsform!
Det där ögonbrynet kommer ta död på mig en dag.

Kommentarer
Postat av: Fröken Puma

Connery den spjuvern, han dyker upp när man minst anar det!! =)



Ali Kerim Bey, come to bed!!!



Individuellt förvisso, men annars anses väl Everything or Nothing vara det bästa Bond-spelet under det senaste decenniet, sen Goldeneye? Det innehåller väl mest knep och knåp också.. Russia rankas lite sämre enligt vad jag läst..



Jag har EoN och Russia, men man kanske borde skaffa Nightfire också, även om FPS-spel inte riktigt är min grej, och det är förmodligen därför som jag struntat i att skaffa det..





Flickan uttalar aldrig frasen come to bed.

2008-10-08 @ 14:40:03
Postat av: Fröken Puma

Varför blev det fetstil? Jag satte en liten stjärna efter sista ordet före fetstilen, för att hänvisa till det sista längst ner.. lyckas inte med nånting nuförtiden

2008-10-08 @ 14:41:48
Postat av: Nymphaea

Haha, det har jag stört mig på ända sedan jag var liten. En sån jobbig tjej/kvinna/tant. "Ali Kerim Bey.... Ali Kerim Beeeey." isch.



Jag har inte spelat EoN men Goldeneye har jag spelat lite grann.. det mesta jag minns är att jag inte riktigt förstod vad jag skulle göra. Det var mitt i natten. Men vad tycker du om Russia då? Det är ju bara skjuta skjuta skjuta hela tiden. Inget stimulerande alls. Tröttande snarare. Uttråkande..

2008-10-08 @ 17:39:30
Postat av: Fröken Puma

Jamen det är urkul att lägga sig till med en kärlekskrank stämma, och säga som henne!!



Russia? Ja jag gillar omslaget och baksidan, mer än så kan jag inte säga, för det är fortfarande inplastat.

2008-10-09 @ 13:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0