Din musiksmak säger vem du är

Jag bara måste. Jag var precis inne på Chewbaccas blogg där han hade publicerat en länk. Jag klickade såklart på den. Jag fnissade. Jag skrattade. Jag höjde på ögonbrynen och trivdes när jag hade läst klart. Så jäkla roligt. Jag ska också bli forskare och forska om helt meningslösa saker... som.. musik.

Läs. Det var kul.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2198&a=824615

Okej. Studie: Hur mycket säger Ciccis favoritband om henne?


The Rolling Stones

The Who

The Small Faces

The Kinks


Hur mycket klokare blev ni angående mig nu?
    Jag vet en sak. Jag är född i helt fel tidsålder. Herregud.

Kommentarer
Postat av: Idiot som bor i skara

Du är iallafall inte indipoppare och jag träffa din halvkusin idag... eller nått... hon hette angelica! wieeeeee fyfan... jävla studentliv jag är fan nästan alkoholist nu! fyfan! rövskägg med blommor i flätorna! jay...

2008-10-23 @ 02:49:03
Postat av: Idiot

Inte for din halvkusin är indipopare eller jag vet inte... jag är full! ^^ jag kanske borde börja dricka alkolhofritt jämt ^^

2008-10-23 @ 02:51:08
Postat av: erik

fin artikel... skulle vara intressant att läsa om resultaten kring fler musikstilar...

2008-10-23 @ 11:52:45
Postat av: Nymphaea

Skaraidioten: Eh.. kan det ha varit min brors kusin Angelica kanske? Någon annan kan jag inte komma på. Ganska kort tjej, var blond men jag har inte sett henne på jättelänge så det där kan ju ha ändrats!



Haha, var alkoholfritt okej alltså? Jag har inte vågat prova men det är ju jäkligt smart när man ska köra bil ju!

2008-10-24 @ 18:02:49
Postat av: Nymphaea

Erik: Klicka på länken i artikeln så ser du. Tyvärr fins inte post-rock med som alternativ men du kanske kan låtsas att du lyssnar på dyp.. dans-äckel?

2008-10-24 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0