Bonnalördag

Dagen:

Pluggar
Häller i lite ny röd toning i håret (moussetoning, bara för att få lite ny styrka i färgen)
Bråkar med mamma
Gör pappa sur på mig eftersom mamma blivit ledsen
Skäller ut några puckoungar som klampar runt på taket till busskuren
Åker till stan
Köper en tröja
Kramas med Erik
Hjälper Erik att städa lite
(med betoning på "lite" men jag kände att jag inte kunde hjälpa till så fasligt mycket..)
Kramas med Erik igen
Åker hem
Springer in till grannarna där de ger mig Martini
Springer hem med min martini eftersom grannarna ska åka iväg

Nu sitter jag här.
Bonnaphesten ikväll! Tjohej.
Förfestproblem. Men det ska allt lösa sig.
På med overallen Cicci.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du hade skoj!

2008-10-12 @ 12:12:04
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0