Blogga här och blogga där

Så, då var det klart. Idag har vi lärt oss att blogga. Vi har lärt oss hur man länkar, lägger in bilder och hur man gör det mesta av värde faktiskt. (Eller.. värde och värde...) Vi fick skapa vår blogg på wordpress.com som jag aldrig hade hört talas om. Det verkar vara en ganska trevlig plattform.. jag kanske hamnar där till slut. Det fanns lite mer finesser där än på blogg.se. Kan bli spännande. Eller så tröttnar jag. Jag kommer i vilket fall som helst inte överge den här bloggen i första taget. Så eftersom jag länkade till den här bloggen på min skolblogg så får jag väl länka till skolbloggen på den här.


Titta så fina bloggar vi får göra i skolan! rece08mj.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0