Tomb raider FAIL

megastore.se står det, på Tomb Raider Underworld, att varan ska levereras på releasedagen. My ass. Den dagen är idag. Jag har fan inget TRU hemma. Blev lite ledsen när jag kom hem, förväntansfull som en sexåring på julafton, och brevlådan var tom så när som på nån faktura till pappa.
    Jag gick in på sidan nyss för att kolla min orderstatus. Där stod det att "vi jobbar med din leverans". Jag vet inte när jag ska förvänta mig att få se det där spelet. Jag ville ju spela i helgen. Nästa vecka hinner jag inte. Attans pattans!


I feel like shooting someone.

Kommentarer
Postat av: erik

jävligt dålig stil av megastore...

2008-11-22 @ 00:20:23
Postat av: Fröken Puma

PS2-versionen av TRU är uppskjuten till 15de januari 2009. Du får väl sätta dig och spela igenom Spy Fiction istället?



Och kanske ta ett riktigt kort på fodralet.. =)

2008-11-22 @ 08:20:40
Postat av: Fröken Disney

Eller så får du väl unna dig något annat skojigt tills dess? Kan Disney Golf för 75kr vara något?



http://www.metacritic.com/games/platforms/ps2/disneygolf?q=disney%20golf



BlahDVD hade det för 75kr inkl frakt just nu:



http://www.blahdvd.com/Games/Disney-Golf-PS2/BV71039/product.htm

2008-11-22 @ 08:49:04
Postat av: Nymphaea

Hoppas du skojar. Golf? Varför gör de ens sådana spel? Finns det verkligen folk som köper dem?



Ne, jag väntar, spelar gamla TR-spel så länge.. och ska sätta tänderna i Spy Fiction.

2008-11-23 @ 16:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0