The Escalatorz

Jo jag lade ju upp lite bilder på min bilddagbok va.. och så tänkte jag att jag kanske ändå skulle visa videoklippen så om någon är intresserad av att se så finns de här, slarvigt och fantasilöst ihopklippta men jag hade roligt i alla fall. Vilken lång mening! Jösses. Jaja. Detta är inte filmen vi kommer att använda i skolan men vissa klipp ifrån den här är med. Det är hälften film och hälften bilder i den. Den kanske kommer upp nån gång också. Vi får se.





Jag såg Quantum of Solace häromdagen förresten med pappa och Erik. Jag gillade den inte. Nej, det var ingen riktig Bondfilm. Det enda som är riktigt bra är ju att Daniel Craig faktiskt passar i en actionfilm och att Judy Dench (hon som spelar M) är helt otroligt fantastisk i sin roll. Annars.. nja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0