Spännande present

Jag fick ännu en present i brevlådan häromdagen. Spy Fiction till PS2 från Fröken Puma. :) Jag har aldrig någonsin hört talas om det spelet men det ser faktiskt ganska lovande ut. Är det någon som har spelat?


I helgen ska jag ägna mig åt ett ton pluggande.. och testa spelet när jag behöver plugg-paus! Vilket kanske blir ganska ofta.. Jag har i alla fall massor att göra känns det som, även fast det kanske inte skulle ta så jättelång tid bara jag koncentrerade mig ordentligt. Eller kanske lite ändå. Fast på lördag ska jag ta mig en sväng till Västerhöjd (min gamla gymnasieskola) eftersom de har öppet hus. Det var ju ett tag sedan jag var där nu. Vill kolla vad medieeleverna sysslar med nu för tiden. Okej då, Erik släpar med mig. Men det ska faktiskt bli roligt.

Kommentarer
Postat av: Fröken Puma

Din nedrans latmask!! Jag vill se en riktig bild på din kopia av spelet!!



Och du beklagade ju dig över allt enformigt skjutande i Russia, så jag tänkte detta kunde balansera ditt spionliv, med lite mer knep och knåp. Och en kvinnlig agent dessutom.

2008-11-14 @ 00:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0