Roliga småsaker

Gahahaha!
    Alltså, ibland sätter jag nästan mitt eget saliv i halsen! Jag satt här och surfade runt på olika sidor och jagade bostad i Jönköping. Har hittat fyra fem stycken som verkar helt okej.. men vet inte om jag vill ringa eller maila eller anmäla intresse. Jag vet inte om jag vill flytta. Det skulle vara skönt att få testa i nån vecka eller två bara.
    ANYWAY! Jag var inne på studentkårens bostadsforum och hamnade i ett inlägg från en tjej som sökte bostad. Började läsa meddelandet och... tja... satte nästan mitt eget spott i halsen. Orden löd:

"[...] I am no-smoking, no petting (if you have, I can adapt) [...]"

Någon som vill hyra ut till henne? ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

pffff! hahahaha!! ;D iisch!

2008-11-25 @ 20:42:04
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0