Produktivitet föds ur tristess

Okej, okej, Tomb Raider till PS2 är uppskjutet till januari. Jätteroligt. Nej, men jag kan acceptera det. Har jag väntat i en massa månader klarar jag nog två till. Men ändå. Jag tycker åtminstone att megastore kunde skickat ut något mail med information om det.. kanske. Skit på dom.
    Naturligtvis blev det inget Tomb Raider-spelande i helgen då.. det blev inget Göteborg heller. Vi kom inte ens utanför dörren igår. Jag var inte ens så långt som till hallen. Ingenting gick riktigt som det var planerat. Det blev en städdag istället. Erik och jag städade på som tokar igår. Tydligen blir jag dessutom Hitler när det är städning på gång. Beordrar grejer hit och dit... men rent, det blir det banne mig!

Så igårkväll, efter att ha varit duktiga och effektiva kikade vi på Bowling for Columbine. Jag hade faktiskt aldrig sett den tidigare. Faktum är att jag inte sett någon av Michael Moores filmer. JAG! Det var i alla fall jävligt bra och framförallt tänkvärd. Nästa gång får det bli Farenheit 9/11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0