Pensionärshelg!

Idag har jag träffat min farmor för första gången sedan april! Det är illa men också anledningen till att jag verkligen ville med idag. Hon har under den här tiden flyttat, blivit sjuttielva storlekar mindre men faktiskt fått lite hjärnkapacitet tillbaka. Det går att prata med henne nu. Ibland kommer hon också ihåg vad man har sagt! :)

Resten av helgen har spenderats i riktigt pensionärs-anda. Under dagen i fredags promenerade jag fram och tillbaka till vårdcentralen (två gånger) och apoteket. Jätteroligt. Kvällen spenderades hemma hos mamma och pappa. Erik kom hit och vi åt sallad, kikade på Doobidoo och Idol (medan Erik satte tänderna i min dator och försökte fixa den. Den har inte riktigt velat fungera det sista nu...) Lördagen var inte bättre den. Jag pluggade i stort sett hela dagen medan Erik spelade TV-spel och sökte jobb. På kvällen tittade vi på film och var oerhört sociala med folk omkring oss. Ehum. Idag då?.. hmm.. jo just det! Jag pluggade, han spelade dataspel. Suck. Men det är så skönt med sådana helger ibland. Inga krav på att springa runt och flänga.. bara vara. Skönt.

Imorrn drar skolan igång igen och jag är inte alls taggad. Men det kommer ju en helg till efter några dagar. Som tur är.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag är mer ledig på veckorna än vad jag är på helgen känns de som! :D

2008-11-10 @ 22:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0