På hemmaplan

Idag slipper jag åka till Jönköping. Det känns helt fantastiskt. Vi ska nämligen arbeta med ett projektarbete i en och en halv vecka nu i små grupper. Min grupp är på fyra personer och vi bor alla i Skövde! Det är perfekt och jag tror att alla är ganska nöjda med det! Haha! Så snart ska jag cykla iväg mot The Razz.. tre minuter med cykel är något helt annat än 1½ - 2 timmar med buss och tåg. Gött.
    Ikväll blir det till att åka in till stan och vandra runt bland ljusen. De senaste åren (tja ända sedan det startade) har jag missat Stad i ljus. Inte missat det helt men jag har bara gått förbi mest, utan att egentligen hinna kika på hur det egentligen ser ut.

Jag hoppas att alla som läser min blogg tittade på den där videon med Kiss (P.I.S.S) jag laddade upp häromdagen, jag lovar, det är verkligen värt det. Ett gott skratt förlänger livet. För min del höll den på att ta livet ev mig eftersom jag skrattade så mycket att jag knappt kunde andas. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0