Öppet hus på Västerhöjd



Det var riktigt roligt att vara på Västerhöjds öppet hus idag. Vi flängde väl inte direkt runt bland programmen utan höll oss till medieprogrammet men något annat var väl inte heller intressant. Det var kul att samtala lite med gamla lärare igen. Vilstrup, Gunnar, Anders, Erik. Skoj. Sprang på Jonas, Kjell och Anki också men pratade inte med dem. Annars hade det varit lite roligt att berätta för Anki om den Anki-kopia vi har på MKV i Jönköping minsann! Haha.
    Efteråt gick Erik och jag och käkade pizza för att sedan gå hem till honom och kika på ett avsnitt av Battlestar Galactica. Jag somnade såklart. Så resten av dagen/kvällen har spenderats ensam hemma i Ryd.. Mor och far var på bröllop så jag har haft hela huset för mig själv. Är inte van vid att vara ensam längre. Konstigt. Jag brukade ju JÄMT vara ensam förut. Då tyckte jag att det var jätteskönt. Tänk vad saker förändras.

Foto: Erik. Jag vet att det är samma som på bdb men det skiter jag i!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Var Vilstup elak? Det ser ut som du tänker ge honom en stor fet smäll närsomhelst!

2008-11-16 @ 21:50:04
URL: http://pytte.devote.se/
Postat av: Nymphaea

Ja så klart, du vet väl hur han brukar vara? Man är alltid på gränsen till att slå honom ju. Elakare får man leta efter :P



Nej jag vet faktiskt inte varför jag ser ut sådär riktigt.. knepig bild. Erik tog fler men han har inte skickat några så jag var ganska fast vid de han lade upp på bdb (tre stycken).. kunde ju snott en bättre bild annars kanske.

2008-11-16 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0