Novembertankar

Jag vet inte om det är just nu. Vädret, mörker, och vissa andra saker som får mina tankar att flyga iväg men.. Jag känner mig så otillräcklig ibland. Jag vill vara saker, kunna saker, vara bra för någonting mer än vad jag är. Jag är rädd också att andra kanske inser det till slut. Det är en otäck känsla det där med att känna att man inte räcker till.
    Jag sa ju att jag skulle sluta vara negativ i den här bloggen. Det är ingen som vill läsa sådant. Men jag skriver inte för någon annan än mig själv heller. Jag måste få ur mig sådana här saker. Annars sprängs jag.
    Det kanske bara är en ovanligt jobbig dag idag. Det finns bara vissa saker här i världen jag inte vill förlora.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0