Little Shop of Horrors


Lotta och jag var och såg musikalen Little Shop of Horrors igår.
 
Den var väl.. tja, den var inte dålig, den var bra gjord och alla var jätteduktiga men jag hade högre förväntningar på den. Känner mig aningen underhållen men ganska likgiltig. Det var ganska synd för jag har velat se den ganska länge och blev rejält glad när jag hörde att de skulle sätta upp den här i Skövde. Jaja. Nu har jag sett den i alla fall.
    Efteråt kom Erik och hämtade upp mig utanför stadsteatern och vi åkte iväg till Timmersdala där Erik/Carro-pappa Nisse bor. Vi kom fram lagom till slutklämmen i Diamonds are Forever. Då blev jag lite gladare igen. Sean Connerys röst och ögonbryn får mig alltid på bättre humör! Sen blev det Black Snake Moan. Shit. Jag är imponerad. Alla har sagt att den ska vara så bra men jag har inte sett den förrän nu. Nu håller jag med. Vad bra den var. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0