Jag som modell. Knepigt.

Ikväll ska jag vara modell. Höhö. En kort sådan. Men ändå. Min frisör på Trudes, Elena, frågade mig förra veckan när hon klippte mig om jag inte ville vara hårmodell på Vatra nästa vecka. "Javisst" svarade jag. "Åh vad bra, då slipper jag!" fick jag till svar då! Haha. Det visade sig att jag ska ha kläder från LaRami och skor ifrån Nilson också. Vet inte alls vad jag ska göra annars men jag antar att jag ska.. gå?
    Så igår var jag och fick håret tonat (mest utväxten!) i min vanliga röda färg, jag provade ut tre uppsättningar kläder på LaRami (både snygga och mindre snygga...) och provade ut ett par käng-stövletter på Nilson. Med klackar. I princip alla andra kommer ha kängor på sig. Typiskt. Jag går ju mycket hellre i kängor än klackar. Det kunde dom väl fattat, jag hade ju kängor på mig när jag var där och provade kläder! Haha. Nej men det ska faktiskt bli skoj!

Först ska jag dock springa bort till BC Reklam och hämta min kamera som jag naturligtvis glömde hemma. Tur att man har en snäll pappa som tar med grejer till jobbet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0