Intressant film om nördar?

Jag har precis tittat klart på den över tio år gamla filmen The Triumph of the Nerds. Det var till en skoluppgift och jag vet verkligen inte vad jag ska säga om filmen. Tre timmar av teknik, datorer, Microsoft, Apple, konstiga namn och nördiga män. Skittråkigt rent ut sagt. Ändå fångade filmen min uppmärksamhet ganska bra, jag kunde inte riktigt slita mig även fast jag ville. Samtidigt som jag satt och gäspade jobbade hjärnan intensivt med att få in all information som faktiskt var ganska intressant. Det var en väldigt märklig upplevelse. Nu i veckan ska jag skriva en reflektion om filmen och publicera på min skolblogg. Sånt är riktigt jäkla tråkigt men det måste göras.


Visst ser den rolig ut? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0