Valborg

Ingen eld blev det. Det lutade åt att vara hemma hela kvällen. Kände inte för att göra nått alls. Hade för mycket att välja på kändes det som och jag orkade inte åka nånstans heller. Efter många om och men så drog jag i alla fall till Lidköping sent på kvällen. (På vägen in till stan skymtade jag dock elden på Aspö så lite eld blev det visst ändå..) Var framme i Lidköping tio i tio dör jag blev mött av Carro, Anna, Emma, iida och Fie. Sedan var det dags att slå sig ner inne på den nya rockbaren som huserar i staden. Fasikens vilket snyggt ställe det var! Helt otroligt. Det var minsann annat än Skövde det, som dessutom envisas med att bara spela schlager, dansmusik och de stora hitsen vart man än går. Är fruktansvärt trött på Lena Ph, Gyllene Tider, Summer of 69 och Livin on a Prayer. Här fick vi, i alla fall så länge det inte hade blivit alldeles för fullt med folk, önska egna låtar! Perfa ju.
    Jag är jäkligt glad att jag åkte iväg till slut i alla fall. Udda saker och udda människor hände. Skoj. Känner att jag låter aningen kryptisk här men det är bara för att jag inte orkar skriva mer :P

"Alltså jag gillar sån här gubbrock, typ Metallica."

Unge man, då skulle du komma hem till mig och gräva bland mina skivor. Du skulle tro att jag var från stenåldern eller fullständigt efterbliven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0