Resesvammel

Jag vill inte. Åka hemifrån alltså. Sitter här i solen och lyssnar på Bob Dylan och har det bra. Fast om tio minuter måste jag grensla Onsdag och ge mig av till Käpplunda gärde.
    Jag känner för att sitta hela dagen och titta på London-kort.. och kanske packa upp väskan. Jag är seg när det gäller sånt. Packar mest upp när jag behöver nånting som finns i väskan. Dessutom vill jag åka tillbaka nu och är väskan redan packad är det ju inga problem. Nej. Oh så intressant detta blev. Jag längtar till London, det var mest det jag ville säga. Det var precis såhär jag kände när jag kom hem från Prag första vändan 2006, jag var bara tvungen att åka tillbaka! Det gjorde jag ju också.. men denna gången finns det nog inte varken tid eller pengar till det på ett bra tag. Sorgligt. Äh. I'll be back.

När jag slutade gymnasiet så sa jag att jag skulle ta ett sabbatsår, jobba och försöka resa! Jag tycker kanske inte att jag rest så mycket som jag hade velat men lite har jag hunnit med i alla fall.. har jag insett när jag tänkt efter lite.

Augusti -06: Prag, Tjeckien med Britta, Mikael och Johan.
Mars -07: Oslo, Norge med pappa (måste ju räknas!)
December -07: Tallin, Estland med Joni, Foffe och Caroline
Maj -08: London, England med Joniboy.

Lite har jag hunnit med. Får se hur mycket det blir framigenom. Mer ska det bli. Paris, New York och Tokyo står på listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0