Nära-döden-upplevelse

En sådan hade jag förut. Efteråt rös jag i en kvart, alltså hade jag konstant gåshud på armarna och det kröp i nacken på mig och jag mådde smått illa. Huvudet gjorde ont på mig och jag kände hur tårarna var påväg.
    JAG SÅG EN BÅLGETING UTANFÖR FÖNSTRET!!! Den var så stor.. den såg ut som ett flygande fort! Nej, en cigarr med vingar! Så stor var den. Jag höll på att svimma och jag skrek och kunde inte sluta skaka! Tillåmed mamma höll med om att den var gigantisk när hon fick syn på den och hon har sett bålgetingar många gånger. Det som var extra otäckt med denna var att det antagligen var drottningen, vi kollade upp detta i en bok! Gaaah. Jag mår fortfarande dåligt. Kommer inte våga gå ut mer. Det finns monster där ute! Nu gråter jag nästan igen. ÄCKELPÄCKEL!

Kommentarer
Postat av: Carrolainen.

Sötnos.
Jag ska slå ihjäl den med ett basebollträ.
Sen ska jag krama om dig.

2008-05-16 @ 14:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0