Mmmh, smells nice

Gårdagen spenderades i Jönköping. Träffade Britta när jag hoppade av tåget och hon visade mig runt inne i Jönköpings centrum och sedan fick jag kika på högskolan lite innan vi drog hem till B och Johan och lagade världens godaste mat. Mmmm..
    Resten av dagen spenderades med att göra stearinskulpturer på rökelsepinnar och prata skit. Å så lyssnade vi på Kiss också men det är ju ganska obligatoriskt nu med tanke på att de spelar i Sthlm om en vecka! :D

Tack B för att jag kan prata med dig.. om det mesta. Även om det hetaste samtalsämnet var stearin (oj, smygskämt!) så pratade vi ju ändå om annat emellan. Formen och färgen på the ballz till exempel.

image168

Kommentarer
Postat av: b

alla möjliga balls faktiskt;) anytime of course!

2008-05-22 @ 20:39:42
URL: http://dunaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0