Kvällskonversation

- Vilka fina bröst du har.
- Öööh, tack så mycket. Det var snällt.
- Ja men de äääär ju det.
- Haha. Det var nog det snällaste någon har sagt till mig på länge.
[...]
- Du, jag kan inte följa med dig hem ikväll.
- Eeh, nähä. Vad tråkigt.
- Ja, jag är fast här.
- Ja men jag kommer tillbaka en annan dag vettu. Vi syns igen.
- Vad bra.

Dement gubbe på jobbet och jag.
    Ibland skrattar man nästan halvt ihjäl sig på jobbet. Hon jag gick med skrattade så mycket att hon vek sig dubbel. Fast man kan ju inte skratta så mycket ändå för det är ju ändå en människa vi tar hand om.. så vi fick skratta tyst. Mitt jobb är inte alltid det roligaste men det är det som gör såna där stunder så härliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0