Jäkla hemliga människor

Jag hatar när folk ringer till mig. Nej, det gör jag inte. Jag hatar att folk som ringer när jag inte kan svara (på jobbet, i duschen, glömt mobilen nånstans etc.) precis aldrig finns med på eniro.se.
     Jag ringer inte upp folk jag inte vet vilka det är. No way. Nu har samma nummer ringt mig två gånger, två olika dagar, utan att jag kunnat svara. Dessutom hade ett nytt nummer som inte heller fanns med på eniro ringt mig idag på jobbet.
    Jag.. blir.. så.. frustrerad.

Kommentarer
Postat av: b

ring upp kvinna! det kanske är nån skitbra lägenhet! ska du på nationalteatern på fredag förresten?

2008-05-14 @ 22:29:22
URL: http://dunaway.blogg.se
Postat av: Nymphaea

Jao, jag vet men jag vågar inte! Dessutom var det sista nummret ett skövdenummer.. jag tycker det är läskigt. Vi får se om de ringer igen..

Klart jag ska dit baby. Vad tror du? :D

2008-05-15 @ 12:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0