Förlaga till Tomb Raider

Var så trött efter jobbet idag att jag knappt hängde ihop. Fy bubblan. Har sträckt mig strax under revbenet också till råga på allt så jag kan inte skratta ordentligt utan att det gör förbaskat ont! Nog om det.
    Kände för att kika på nån Bondfilm ikväll. Var sugen på lite Connery (när är jag inte det!?) men när klockan var nio så poppade nått annat upp i teven. Fuckin' gorgeous mr Harrison Ford, i skepnad av Indiana Jones. Första filmen. Det blidde inge Bond ikväll. För första gången så lade jag även märke till hur mycket Tomb Raiders skapare måste varit inspirerade av Indy. Speciellt i inledningen av filmen. Där kan man hitta i princip varenda fälla och knep i något av Tomb Raiderspelen. Kul. :P Och vilken dregelmagnet. Mamma gillar inte Harrison Ford, hon tycker han har noll karisma, noll utstrålning och är ett fult stoneface. Jag.. är kär. Jävla snyggo.

image148

*nynnar på the theme tune*
Hohoho, Little Britain referens! :D

Kommentarer
Postat av: Erik

mm... indy + ett par implantat = tomb raider.. 8)

2008-05-03 @ 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0