Att vilja göra vår planet glad igen

Byt politik - inte klimat

Så stod det i ett mail jag precis fick ifrån Miljöpartiet.
Hihi. Det finns många som bryr sig, fast tyvärr är de alldeles för få.
Man behöver inte gå å bli helt fanatisk direkt men om alla skulle göra NÅNTING varje dag, ett medvetet val för att vår jord, vår natur och vårt djurliv ska må lite bättre, så skulle vår jord.. må lite bättre. :)
Folk som blundar för problemet och inte orkar bry sig står inte högt i kurs hos mig.

Medvetenhet is the shit.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag håller helt med dig!

Såg ditt sms men det kändes lite sent att svara när jag slutade. Vi får skjuta upp dejten. Torsdag innan jobbet går nog bra!

2008-05-19 @ 02:24:18
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Sketis

Barnet i fråga är fyra år och vill ju träffa båda sina föräldrar, precis som jag vill att hon ska få göra.

2008-05-19 @ 20:55:20
URL: http://sketaful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0