29 maj

Är det någon som tänkt på det idag? Det är 29 maj. Äppeleeei! Whasaaaii.

Sen vill jag också göra alla uppmärksamma på att Britta den elakingen har utmanat mig på en såndär "Vad gjorde jag då-grej". Och eftersom jag nu har suttit en timme ute i stekhet sol med min pippilat och känner mig koko i bollen så kan jag väl lika gärna göra ett försök.

För 5 år sedan... Mådde jag pisskass. Det är en tid i mitt liv jag desperat försöker lämna bakom mig men utan resultat. Jag får nog acceptera att den där sista terminen på högstadiet kommer att förfölja mig för alltid. Jag kan förlåta men inte glömma.. i princip. Det var även då världen vändes upp och ner och ingenting stämde längre. Allting var svart, mörkt och tragiskt. Däremot var det säkert lärorikt.

För 3 år sedan... Var jag på Sweden Rock och drack Stockholm Fine Festival Beer. (Kopierar B där!) med en massa sköna människor som jag knappt umgåtts med sedan dess. Det var skoj. Nån gång gör jag ett återbesök men det verkar inte bli i år. Jag mådde bra då. Det var en himla fin tid.

För 1 år sedan... Visste jag inte vad jag skulle göra. Jag kände mig ensammast och mest övergiven i hela världen. Det kändes som att allting gled iväg och att jag var något man inte ens ville ta i med tång. Jag ville bort härifrån men det kändes ändå fel att dra just då. Det är jag väldigt glad för idag.

För tre månader sedan... (på dagen till och med!) var jag på inflyttningsfest hos Anna och Carro. Det var också kul. Vintern var full med kalas och fest. Det har stannat av lite nu och folk njuter av vädret istället. (Eller så är alla för upptagna med jobb och skola men det låter ju för tragiskt!)

Imorgon... Bär det av till Estocolmo och Stadion där nått band spelar. KISS va? Vilka det nu är! HIHIHIHI. I'm so exited!

Om ett år... Bra fråga. Jag har svårt att se det just nu. Förhoppningsvis har jag klarat av ett år på högskolan och ser fram emot ett andra. Kanske bor jag i Jönköping.. kanske har låst in mig i nån garderob hemma hos Britta och Johan. (Antagligen!) :D Eller så har jag gift mig med Mick Jagger.

Sådär. Jag vill inte utmana någon eftersom flera av de som läser min blogg är utmanade och jag vet inte riktigt vilka som läser denna, för det spelar mig ingen roll. Den som vill och känner sig manad, go ahead!

Kommentarer
Postat av: b

hahaha. våra garderober är alltid öppna för dig!

2008-05-29 @ 14:48:09
URL: http://dunaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0