Wonderful Radio London

Sådär. Nu var det avklarat. Joni och jag har beställt oss en Londonresa!! :D
    Surfade runt förut och läste lite om hotellet vi ska bo på. Det ligger tydligen skitbra, precis mellan Paddington Station och Hyde Park (ja, "Hyde Park" klingar fint i mina öron för jag tänker bara på Rolling Stones konsert där 1969.) Däremot fick inte servicen så bra betyg.. och någon hade hittat bed bugs under madrassen i sitt första rum, klagade, fick ett nytt rum och det var likadant där. Kändes äckligt. Hoppas vi slipper det.. fast jag tänker fan kolla ordentligt innan jag lägger mig i den sängen! Annars kanske vi kan fråga om vi får sova hos her majesty the queen.. Det går säkert.
    8 maj drar vi i alla fall. Ska bli så kul! Fasen vad jag är glad idag att vi har beställt! :)

Förresten lunchade jag med Carro (och Lennart) idag. Ungen (Carro) har klippt sig. En pannlugg! Å hon var skitsnygg i det. Jag blev så avundsjuk och alla tankar på mitt hår dök upp igen. Ibland önskar jag att jag slapp håret men kan samtidigt inte förneka min besatthet av HÅR! Det är ju så vackert! Gosh. Haha.
    Vi gick en stund på marknaden, köpte fudge, sprang in till Record där jag köpte té, sprang vidare till Hälsohörnan där vi inhandlade rökelse och ett stycke drömfångare. Hoppade sedan in på Mangos och hejade på lill-Becka, sprang därifrån till en buss och sen hookade jag upp med Joni och resten vet ni. Öh. Åh.. så intressant.

Kommentarer
Postat av: Carrolainen.

Nämen... *rodnar*
Gullunge!
*pussa*

2008-03-28 @ 14:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0