Planer för mig och mor min

Imorrn drar jag och modern till Göteborg på shoppingdag!
Det är jag som tvingar med mor min. Hon har jobbat och slitit som ett djur hela hösten och hela vintern. När hon väl kommit hem sent på kvällarna har hon gått runt som en zombie och varit alldeles snurrig i huvet, knappt kontaktbar. Så nu tvingar jag henne att ta en paus och åka med mig och shoppa. Hoppas hon tycker det ska bli kul. Jag gjorde så förra hösten också när mamma var som tröttast.. då var det uppskattat i alla fall så jag hoppas på en trevlig dag i ett minusgradigt Göteborg imorrn!

Nighty night

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skojigt! Jag och mamma ska också åka till gbg och shoppa nån dag. Hoppas ni hittar något fint!
Just nu verkar dollarn vara nere i 6,06. Vill shoppa!

2008-03-26 @ 10:58:44
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0