Monday Monday

Jag har gjort så mycket sedan senast jag skrev. Jag har så mycket att säga. Alldeles för mycket. När det blir såhär mycket stockar det till sig i min hjärna och ingenting vill ut. Det tar för mycket energi och när det gäller såna grejer är energi oftast en bristvara. Tråkigt egentligen, för jag menar, mitt liv är ju såå jäkla intressant jämt.
   Det mesta jag har att säga om helgen finns väl i min bilddagbok tror jag. Eller.. det mesta jag orkade berätta där i alla fall. Haha. Fy vilken latmask jag är.
    Helgen har i alla fall mestadels bestått av liveband och öl. Två av livets allra trevligaste ingredienser. Först inflyttningsfest på fredagen som slutade på Underground där M.A.N och Syconaut spelade. På lördagen styrde Oscar, Niklas och jag kosan mot Göteborg och kikade på Danger Avenue när de spelade på Meeth's.

image54

Det var första gången jag fick se dem. Det har stört mig nått fruktansvärt att det inte funkat NÅN ENDA GÅNG de spelat. Att jag kunde titta alltså. Det är ju kul om man känner nån i bandet att man får se dom också kanske. Den där meningen blev väldigt konstig men jag låter den vara.

Well well. Idag har jag varit ute på årets första mopedtur! Det var hur kul som helst. Dessutom var det hur kallt som helst också. Jag hade bara mina mopedhandskar på mig och de är väl inte sådär jätteisolerade direkt. Gradantalet var tre ovan noll men jag gav mig ut ändå. Jag körde till jobbet och tillbaka i princip. Det var alldeles för långt. Till slut så hade jag ingen känsel alls kvar i tummarna och jag kände inte när jag satte igång blinkersarna, inte heller när jag stängde av, så jag fick hela tiden sitta och kontrollera att ingen lampa lyste nånstans. Sen när jag kom hem kunde jag inte böja på tummarna så att öppna väskan och ta ut nyckeln för att sedan sätta den i dörren och låsa upp var en jäkla bedrift faktiskt! Sen fick jag inte av mig hjälmen heller eftersom jag inte kunde greppa nånting. Det var lite jobbigt. Efter nån halvtimme började jag få tillbaka känseln. Fy bubblan. Nästa gång jag åker ska det vara varmt.

And reds and golds and yellows were the colours in the dawn.

Kommentarer
Postat av: Chewbacca

Dom var ju faktiskt ganska bra. Trots pjamasbyxorna!;P

2008-03-03 @ 21:39:49
Postat av: Nymphaea

Haha! Klaga inte på byxorna nu! Hade det vart ormskinnsbyxorna hade jag klagat men dessa är klart godkända.

2008-03-03 @ 23:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0